Jak wykonać efektywny i doskonały projekt ulotki reklamowej?
Jak przygotować efektywny i doskonały projekt ulotki marketingowej?
Czy mimo tego iż broszury stały się wyjątkowo powszechne, nierzadko wręcz nierzadko doręczane, „narzucane” przez studentów którzy je wręczają, to wciąż potrafią być skuteczną formą publicity? Zdecydowanie tak! Niezwykle ważnym aspektem jaki będzie miał wpływ na twój obrót jest przekaz jaki na niej napiszemy. Zawartość ulotki w kluczowej mierze zadecyduje czy reklama będzie sprzedawała czy nie. Dowiedz się jak tworzyć nietuzinkowy opis swojej oferty oraz dlaczego korzyści są istotniejsze niźli zalety.
Jeśli studiujesz ten artykuł, to wygląda na to iż szukasz informacji w temacie tworzenia agitki marketingowej. W niniejszym artykule opowiem w jaki sposób napisać zawartość broszury marketingowej, która działa plus zaprezentuję notorycznie popełniane występki przez handlowców, którzy samodzielnie lub z pomocą plastyka podejmują się jej tworzenia.
Przypuszczam, że ten esej nie tylko pomoże Tobie przygotować agitkę reklamową jaka da Ci oczekiwane korzyści, ale także poszerzy Twoją wiedzę o parę istotnych i pewnych strategii sprzedaży, co ułatwi Tobie dobór należytej firmy, która ją dla Twojego biznesu zrealizuje.
Czym tak faktycznie jest „skuteczna ulotka reklamowa”?
Jeśli w tej chwili sądzisz, że praktycznie każda broszura jest w jakiś sposób funkcjonalna, to możesz mieć zupełną rację.
Jednakoż aby rozpoznać, dlaczego nie każdą ulotkę jeśteśmy w stanie nazwać korzystną, posłuże się tutaj przykładem.
Przyjmijmy, że agitkę do rąk własnych przyjęło 1000 osób, z Twojej oferty zaczerpnęło natomiast raptem dziesięć osób, toteż Twoja broszura osiągnęła 1% konwersji (konwersja to ilość pozyskanych klientów, w rzeczonym przypadku zaprezentowana w procentach).
Co natomiast zrobi pospolity prywaciarz w przypadku, gdy próbuje osiągnąć 10x więcej kupujących? Niewątpliwie wręczy 10x więcej agitek, ciężko powiedzieć czy rzeczywiście liczba konsumentów zwielokrotni się dziesięciokrotnie, przypuszczalnie okaże się większa a może gorsza niż planowana. Jednak zwiększenie jej skuteczności zadziała pozytywnie na sprzedaż przy tej samej liczbie wydanych broszur!
Bynajmniej nie chodzi jednakże w tym eseju o wróżenie z fusów. Łatwiejszym zabiegiem byłoby zastanowić się czy oby owa reklama rzeczywiście skutecznie sprzedaje, czy po prostu poprzez zbieg okoliczności 10 klientów absolutnie czegoś chciało.
Można również pomyśleć, iż praktycznie każda osoba lekceważy ulotki. Nic bardziej niesłusznego! Z wykonywanych analiz wynika, że ulotki bywają bardzo powszechnie jedynie na szybko przeglądane przez większośc adresatów. Nawet w przypadku, jeżeli ktoś ją ma plan wyrzucić. Znaczy to wyłącznie jedno, decydując się na stworzenie agitki reklamowej jej ogółem masz sprawić, żeby w wprost parę chwil ewentualny kontrahent zaciekawił się Twą ofertą.
Oczywiście stworzenie naprawdę skutecznej agitki reklamowej nie spowoduje, że jeżeli masz kafeterię i człowiek po prostu nie pije kawy, zacznie ją chłeptać…